Men du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

Du sa att tisdagar är din värsta dag. Jag tror dig. Du sitter säkert nu och förbannar den här tisdagen, med all sin jävla kyla och all sin förbannade snö.
Jag gör det iallafall, förbannar den här tisdagen. För det första för att jag undrar vad jag egentligen har tagit vägen, mentalt. Och för det andra, varför jag inte vill känna något under några omständigheter.
Det är väl något slags försvar.
Något säger att det mesta kommer gå åt helvete, för saker är mer åtråvärt när man inte kan få det.
Ja sannerligen, den här tisdagen var då allt gick åt helvete, sanna mina ord.

Kommentarer
Postat av: becca

ja, fan, nu skiter vi i det här. vi är singlar, vi har INGEN som helst att anpassa oss efter. vi kan dra till fucking jävla antarktis om vi känner för det, ingen man som kan klaga på det inte :) vi är för bra för att behöva utstå sånt här. VI HAR BAAAARA VARAAAANDRA <333

2009-12-15 @ 21:31:52
URL: http://rebeccalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0