15 Oktober

Kass uppdatering, jag vet. Och det gör mig till en usel människa, eller hur?
Kuggfråga, jag bryr mig inte så mycket om det faktiskt.

Jag skulle kunna skriva ner miljoner ord som jag inte skulle stå för, i det stora hela. Så jag tänker inte göra det. Jag tänker vänta ut tiden, så som jag har gjort de senaste veckorna innan jag ens loggade in på blogg.se. Eller som jag har gjort på alla vis de senaste veckorna.
Jag håller på att göra mig självständig, det känns bra.
Jag bygger upp något som jag kommer bli nöjd med, i det där stora hela jag snackade om.

Just nu skulle jag vilja nämna varenda vän jag nånsin har haft, för ni har varit så bra på sistone.
Men ni vet vilka ni är. Kliché, i know.

på väg upp i en prålig värld av mingel.
Singel.


Kommentarer
Postat av: beccaBRUN

Och du vet, ännu mer kliché, men jag finns här för dig anytime i fortsättningen också. hoppas du vet det emmababy :) :*

2009-10-15 @ 15:17:53
URL: http://rebeccalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0