18 September

Ny domän; emmawennerstrom.blogg.se, kom ihåg det! Min gamla buggade, och not in a good way, utan att layouten blev skev. Även de grundläggande teman'a var helt konstiga, så nu börjar jag om... igen!

Så vad har jag gjort i veckan?
I Söndags träffade jag äntligen Tor. När jag var hemkommen från Kalmar, jag kände mig lagom prioriterad kan jag väl nämna. Vill inte gå in så mycket på det här. Men det kändes bra anyway, Tor får mig att må bra after all.
I Måndags pallade vi (med vi menar jag Tor och jag) majs med Malin och Victor. Eller... Tor pallade, vi tittade på, och åkte bil. Med livet på gränsen, han kör för fort den där saken jag kallar pojkvän. Och jag är nog förmodligen världens nervigaste flickvän. Väldigt fin kombination; javisst!

I Tisdags begav vi oss till kalmar på äventyr. Vi kollade på mobil åt Tor, han köpte jobbarbyxor åt sig själv och jag köpte två filmer; Edward Scissorhands och The Terminal. Två filmer som jag verkligenverkligenverkligen älskar, och av någon anledning inte hade dem i min ägo tidigare.
Efter allt inhandlande åkte vi in till stan och letade efter buffé. Vi hittade en billig sådan på Zorbas, OCH så god mat det var där. Det ska tydligen vara en grekisk-italiensk restaurang (hur det nu går ihop sig). Maten var prima iallafall. Med mat i magen åkte vi vidare till bergavik och fotade lite i svarta natta. Det är verkligen bara något jag kan göra med Tor. Att bara stå där och fota, och inte prata med varandra alls. Just då. Det är en underbar känsla att det funkar så jävla bra. Med trötthet i musklerna (och med skratt som inte tonade ut) åkte vi till vårt sista mål, ja förutom sängen då; Maxi. Bröd, Oboy och tre tidningar (två foto och en photoshop). Väl hemma ägnade vi oss åt dom. Ja... dom och oss själva, så att säga.

Det var väl min vecka, lite sådär :)
Här är några bilder från i tisdags.

 



Kommentarer
Postat av: Beckan

Ta en utflykt hit säger jag ju! :D

<3

2009-09-18 @ 13:26:05
URL: http://kaifighter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0