Dont think twice

Jag fick ett litet klagmål riktad mot mig själv alldeles nyss, från en viss blond flicka att jag är för dålig med det här som kallas min blogg. Jag trodde intervaller med 2-3 månader gjorde mig till en mystiker? Inte? Okej. Kanske ska uppdatera lite då, angående allt som har en tendens till att kalla sig mitt liv.

Vart ska jag börja? Hmm.

Jag har flyttat hemifrån, kan kanske vare en av grejjerna? Yes, numera bor jag i den ytterst stora staden Nybro. I en liten etta som en gång i tiden har varit väntrum för folktandvården. Jag väntar fortfarande på att det ska komma tandläkare och döda mig med borren i sömnen. Men än har det inte hänt. ÄN.
En annan sak är väl att jag jobbar som en gnu och har gjort sen i juni, om man nu inte räknar med utbildningen som varade hela maj. Dessutom har jag fått vidareanställt med provanställning i 6 månader till. Telia är min vardag den här kommande hösten. Lite bittert att förlora dom jobbarkompisarna man har spenderat så mycket tid med. I otid och övertid. Men, that's life.

(- VA SAA DUUUUU?)

Vad kan jag mer säga utan att skriva ner fem A4?
Jag vet inte.
Jag mår bra. Bättre än förväntan.
Och friare än jag känt mig på... 16 månader. Det är en ganska lång tid.
Så då förstår ni säkert hur skönt det känns.

We never did too much talkin’ anyway
So don’t think twice, it’s all right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0