nobody knows it but me when I slip i'm still an animal


Sådär, hemma framför datorn, finally. Har visserligen varit på den en gång idag. Men gud vad den gamla vanan saknas ibland. Anyhow you white cow, det blev en spontanvisit till kalmar med Emma aka Lennart. Det är fint att ha en högstadievän ibland, det är som en annan värld kommer mig till mötes med henne. Det är då jag är Ewy, och inte cp eller emoemma. Eller bara Emma. Ewy, smakar lite bittersweet i munnen när det sägs.
Men lika fint för det.
Jag hann med att köpa en del, även om jag bara kände att jag behövde ramen till bilden jag fick utav Tor i julklapp. Och det blev väldigt fint tycker jag. Med ramen och hela helheten (logiskt sätt). Hel helhet, dummaste idag. Men efter besök på Rusta och Mediamarkt (god bless hansa city) så skrapade jag ihop lite annat roligt.     






När jag kom hem stack jag till Malin, checkade supersize me en stund och terroriserade hennes djur en stund med kameran. Dock inte alla, blev en katt och en hund, idag. Och gudarna ska veta att hon har mer husdjur. Men jag tycker om henne ändå! Sådetså.




Nu ska jag nog snart sova, jag praktiskt taget ÄLSKAR att jag kan sova så tidigt med tanke på arbetslösheten. Stoltheten sipprar fram ur orden, märks det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0