Allur heimurinn óskýr nema þú stendur

Imorse drack jag mer än en halvliter kaffe. Kände att jag kanske behövde det efter fyra timmars sömn.
Kul. Inte.
Varför sov jag fyra timmar? För att jag inte kunde sova, och så pratade jag med becca i 1,5 timmar.
Vi kör på rekord. Det gör vi nästan varje natt. Men jag kom upp till min körlektion iallafall.
Nu är det inte långt kvar! Faktiskt. Försöker dessutom ta körkortet innan min födelsedag den 3e mars.
Men det ska inte vara några problems. Lite sent kanske, men bättre nu än aldrig.

Nu funderar jag lite på vart min camkompis försvann, blondinen från växjö.
Jag tror inte hennes internet leker på rätt vis.
Fast det kan ju vara ett tecken från universum att jag ska plugga teori.
Men det skadar ju inte att vänta en stund till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0