Think it's not gonna stay, anyway, think it's overrated

Ja som sagt (för att följa upp det tidigare inlägget), det är ett nytt år.
Och jag tänker inte längre vara som tidigare tonårsår påvisat; en naiv jävel.
Det kanske blir ett bra år, det kanske kommer suga fullständigt, men en sak är säker, och det är att jag har absolut inga förhoppningar. Med den inställningen kommer jag nog kunna göra mer än vanligt.
Just nu försöker jag lugna ner min kropp, för det här året började kanske inte så bra. Oro och stress gnager inne i kroppen på mig och väntar bara på att få explodera, verkar det som.
Har fått muskelknutor och halsbränna bla. Inte okej.

Och vänta ni bara, en sammanfattning från 2009 kommer från mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0