World of it's own

Jaha, nu sitter jag här igen. Efter en relativt lång tid för en svenk tonåring, satt nog sist framför datorn i Lördags eftermiddag. Tror jag. Anyhow, igår såg jag Avatar med brorsan. Galet bra film! För att vara lite efter alla andra. Kvällen igenom var väldigt najs, tog min Mcdriveoskuld. Bland allt annat.
Men iallafall, till min helvetesnatt;
Henke har en uppblåsbar tjock madrass.
Jag har problem med min rygg som jag nämnt tidigare. Madrassen har ett hål nånstans.
Det är inte så skönt att vakna som i ett v. Fick nog blåsa upp den tre, fyra gånger.
Kollade på Golden Globe galan från 2 till 5 på morgonen för att jag bara inte kunde sova.
Sen kunde jag inte sova ytterligare efter det. Jag var vaken till halv 8 innan jag kunde sova.
Kul? Nej, inte nånstans.
Med tanke på att jag inte behövde ladda mobilen i henkes dator då jag sen upptäckte att bakom några papper ligger den helvetes-satans sony ericsson laddaren :@

Vaknade vid ett, ringde becca och fick henne till stan (utan motstånd), jag shoppade för 800 spänn, och nu är jag nöjd. Tack för mig, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0