Maybe you're time is coming

Det är ett jävla under att jag faktiskt kunde vara ur sängen innan sju imorse.
ETT UNDER.
Och det är fan ingen överdrift. Lite stolt. Jag får vara det. Just det!
Sömnen inatt var inte den bästa dessutom, det kändes som nån petade mig på axeln hela tiden så att jag vaknade, men... det var bara jag i min säng. Om det inte gömde sig en rosa elefant under mitt täcke.
Men det tvivlar jag på. Hade dock varit roligt med en rosa elefant när man vaknade, lite oväntat.

ANYHOW, jag gick upp tidigt idag för att jag skulle på intervju hos Uniflex, för Telenor, vilket jag visste innan.
Man har ju sina källor, bruna källor! Usch, vad äckligt det lät. Becca, du är som ett avlopp. En brun källa.
Det var dagens! Sist det var en Dagens, var när jag sa till Malin; Ta mig inte vid datorn. Missförstå mig inte, jag menade att hon skulle ändra min status på msn. Inget annat!
Intervjun gick relativt bra tycker jag, fick ju lite småtips från fröken avlopp (tror det blir standard nu).
Så det är bara att vänta och se!
NU ska jag hoppa omkring lite en stund. Bokstavligt talat. Och sedan blir det sex and the city.

CIAOPAOWMAOW

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hoppas du får det! :>

2010-03-24 @ 16:55:18
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0