Something good can work

Lite sådär glad. Lite sådär genuint. Det vet jag att jag är. Litegrann. För varje gång jag känner efter, sådär som man gör för att tycka synd om sig själv, som vi alla gör någon gång, så känner jag bara. "HELL NO, ämma, du förtjänar den här känslan, så håll fast vid det." Det känns faktiskt riktigt bra. Och passande nog kom allt den här veckan som jag bestämde mig för skulle vara optimistveckan, och visstfan funkar det bra.

Det som gör mig lite glad är att jag fick lägenhet idag.
Visserligen är det en etta.
Visserligen ligger den i Nybro.
Visserligen på bottenvåningen.
Men det är allt jag behöver.

Fan vad awesome det mesta är just nu.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

skööönt! :D

2010-05-28 @ 00:04:36
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Beckablondis

Jag är så fucking stolt. ja Emma, över D I G !

2010-05-29 @ 18:12:43
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0