Småstad

Nu tänkte jag vara duktig. Självklart för min egen skull. Är för jävla dålig på att uppdatera här, har jag insett. Och headern är out of date, dock fungerar den fortfarannde. Även ifall det redan är vår. Dessutom är det ganska svårt att falla när man är fastkilad, och så regnar det ute. Ganska mycket.
Anyhow, som sagt, skulle vara duktig, så nu tänker jag summera dagarna sen sist!

I Fredags var jag i kalmar och firade valborg. Förfest i kalmarsundsparken med väldigt trevligt sällskap, geografiskt sett lite splittrat. Men markustorp tog över kalmar den kvällen, det kan jag påstå! Palace fixade resterande kvällen, det var väldigt roligt och jag var ganska nöjd när jag damp ner i sängen runt halv 5 i vårruset.





I Lördags var jag inte den piggaste människan på jorden. Blev inte piggare av att jag blev väckt av Malin vid 9-snåret. Hon anlände en halvtimme senare utan skor, vi däckade i soffan med dharma & greg på tv'n i några timmar. Sen blev vi nåt otroligt ambitiösa och cyklade till stan, för att hämta kebab. Den kebaben tackar jag gudarna för. Senare anlände en ölänning på mitt trappsteg och sällskapade mig tills kvällen dog ut.

I Söndags gjorde vi ingenting. Och jag menar det. Ingenting. Visserligen gick vi runt masten, jag och två retards. Och så gick ölänningen och jag en stund på kvällen, inget mer märkvärdigt, faktiskt.


I Måndags började jag på mitt framtida jobb. Telia. Utbildningen då, vill säga, som ska vara i fem veckor. En hel del information om Telia, och väldigt, väldigt mycket information. Och nya människor, och ganska mycket nytt av allting.

I Tisdags gick vi mer in på fast telefoni, och produktinformation. Och även där, sjukt mycket information! Jag tror det var första avhopparen också, då. Lite chockande, för alla. Senare stack jag till lilla nybro och färgade håret. Åt tacos. Och var allmänt seg.

I Onsdags - Torsdags, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg allt för var dag. haha. Allt blir till ett blurr. Prisavtal, abonnemang, plustjänster. Är en del! Uttittande presentation av dom andra teamen blev det också, spännande! Sjukt kul!

I går blev det after work på KM med dom som kunde, kändes väldigt bra allt det där! Kommer förmodligen bli en sjukt bra sommar :] På kvällen blev det tacos, man får aldrig i sig för mycket tacos! Med andra ord blev det också. Jag var iallafall inte länken. :D

Idag
ska jag in till familjen Håkanssons för det finns två födelsdagsbarn där inne, imorrn visserligen. Men iallafall. Grattis till Gert och Hannes. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0