Måndag

Ogillar ganska starkt att det är måndag. Dock var jag ovanligt pigg imorse.
Med ovanligt pigg menar jag att minuterna mellan alarmet ringde var långa, så är det a l d r i g en normal morgon för mig. Kanske betyder att jag var utvilad igår? Och jag har vittnen om att jag var det, också.
Spenderade min helg i torpet. Definationen av att göra ingenting är nu Becca och jag. Tacos värvandes med facebooknördande, film, psykbryt, kyckling och med andra ord. Och för att vara lite fyndig; med andra ord var helgen bra.
Och det där med utvilad, jag sov till halv 2 igår. Sjukt längesen jag gjorde det sist. Var väl i gymnasietider skulle jag tro. Fast då måste jag ändå säga att jag somnade vid 3-4tiden. Så det är nästan okej. Förutom att becca vaknade vid 10. Men det hör inte till saken egentligen, för hon är onormal.

Efter en helg utan att göra någonting, till att komma hem till att göra ingenting. Bokstavligt talat, Fräddä tyckte jag var latast i världen. Det är faktiskt inte lätt att bli försoffad! Det ska gudarna veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0