tjatja bloggeeeeen!

Den här bloggen var ju lika död som Bin Ladin, Hussein och Khadaffi.
Kanske inte den bästa liknelsen, men ni fattar grejen.
Jag är trött. Det är väl den där ungefärliga nya informationen jag kan ge ut. Nätterna tillbringas alltför ofta i ett vaket tillstånd, och dagarna tenderas att spenderas tvärtemot. Åtminstone förmiddagen. Och ibland en bit in på eftermiddagen, beroende på när jag somnade. Den generella tiden brukar vara mellan 4-7. Inte det bästa. Installation av alla prgram jag behöver till mina foton är för den delen också väldigt utmattande har jag märkt. Men nu tror jag att jag är klar, strax. Fantastiskt kul. Jaja, jag bjuder på några fina ajjfåån-foton ifrån gårdagens äventyr i kalmar. HEPÅRRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0