Men tjena!

Även ifall det är blåsigt och förbannat kallt ute så ger inte det här vädret mig enbart irriterande självmordstankar. Ja, lite. Men vad kan man begära? Skitsamma, jag blir glad, uppfriskad, AWESOME. Nej, varför ska jag alltid spåra ur? Det jag vill säga är att jag faktiskt känner mig inspirerad. Till det mesta faktiskt. Även om det som sagt är blåsigt och kallt så fick jag faktiskt tummen ur och dammade av den här bloggen, igen. Och jag tänker också skriva lite mer frekvent. För mitt liv är så otroligt spännande. Eh he he he...

Det är ändå februari nu, andra månaden på året. Sen kommer mars och för att citera en när och kär (blond) vän, "då är det faktiskt min föööödelseeeedaaaaaag!". Den ska dessutom spenderas i Stockholm. Där jag ska springa fritt som ett rådjur i skogen en tidig morgon. Fast på Lagerhaus då. Jag har lovat mig själv att inte köpa någonting från Lagerhaus innan dess för att bygga upp ett begär. Rättelse, göra mitt begär större. Begäret efter koppar (som jag naturligtvis inte ska köpa Becca). 

Till sommaren ska det blir festivalande. Festivalande istället för dvalande (hihi). Om min sommar skulle bli en film skulle den heta TEEN REBORN. Just det. Jag ska bli full som ett as. För det är det enda man gör när man är tonåring. Och andra saker såklart, men en DEL av dem ska jag undvika. Kanske. Vi får se hur det ter sig på Kameruns avbytarbänk.
Vi kände för att vara normala på en bild.
Den här kallar vi hej kom och hjälp mig.
Det här var ironi.
Jag var inte seriös.
Eller var jag det?
Nog om detta.
Mitt ägg väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0