Måndag

Jag har börjat få en ny tvångstanke. Inte så att det är något jag måste göra, nej. Eller okej, vi kan kalla det rädsla. Ev en tvångstanke som jag tänker på hela tiden. Kan inte det också kallas en tvångs tanke? Eftersom vissa miljöer TVINGAR fram den? Okej, inser precis nu att jag låter som en idiot. Och en smula galen.

ANYHOW, har börjat spendera mer tid i simhallens omklädningsrum.
Och grejjen som jag är rädd för är att man måste gå barfota. Tänk alla människor som går barfota på de där golven, tänk om jag får svamp? HUR kul skulle det vara? Jag skulle kunna investera i några flashiga flipflops. Men det är lite för mycket jobb för så lite tid jag spenderar där åt gången. Men den där rädslan finns kvar. VARJE gång. Använder personalen något medel när de rengör golven därinne? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0