Can't touch this

Igår kom jag hem ifrån en ganska så awesome helg. Bara så att ni som deltog i den är medvetna om den. Nöjd tjej. Somnade till Planet Earth, först med sällskap via telefon. Det var något så äckligt många ormar vid korallreven i indonesien. Becca och Emma var inte nöjda tjejer. Vi la på våra telefoner så småningom, och jag var för jävla trött och höll på att somna. Men mitt i allt började jag tänka; "det skulle vara typiskt om det kom sälar nu". Och det jag hör är "...1000tals sälar". Jag dog lite. För ni som inte vet så har jag utvecklat en slags fobi för sälar. Och fråga mig inte varför.

Idag har jag tagit mig ett besök som tog mig ett steg längre ifrån en särskild tvåsamhet och ett steg närmare en vänskap. Hoppas jag. Och så har jag kollat på mammas bilder ifrån Paris, man blev lite sugen på att åka dit. Om det nu inte vore för dom där jävla fransmännen alltså.

Imorgon åker Jocke, jag och Becca till stora staden för att se Pink. Ska bli något så otroligt jävla skönt, även om det bara är för två dagar. Man behöver ett bryt från vardagen så att man inte inleder ett psykbryt. Vilket inte vore så bra.

NU lyssnar jag på MC Hammer. För jävla fint.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha mc hammer?wtf, och fransmänn är konstiga :c och läskiga!

2009-11-10 @ 00:23:42
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0