23 September

Något ganska roligt hände mig nyss, eller roligt och roligt, ganska otippat. Det finns en blogg som heter www.jockiboi.se, som jag inte alls hade hört talas om tidigare, men tydligen är han östergötlands största bloggare med runt 30.000 besökare. I ett av hans inlägg står det att han ska ha en tävling, och han ska välja ut dom som ska vara med och tävla. Kul tänkte jag, för jag kom över hans blogg av en slump.

Men sen visade det sig efter många om och men, att jag satt här och hade tråkigt, så tråkigt som man bara har här i Markustorp. Jag gjorde något åt det, som sagt och gjort, bilden var klar i photoshop för bilddagboken. Efter jag hade lagt upp den, så hade jag dock fått ett privat meddelande, från just Jocke Berg. Jag var en av dom utvalda! Surrealistiskt. Eller nej, just det, otippat. Lite kul ska väl även jag ha!
Jag ska vara lite busig och lägga upp frågorna till tävlingen, hoho. Och jag säger bara såhär, ALDRIG ALDRIG, att ni får reda på svaren :)
Det finns en människa till som vet och det är min mangoman!

På vilket sätt röker du sexigt?
Hur skulle du få mig att gilla se dig röka?
vad skulle du kunna göra extra när du röker för mig som ingen annan kan?
vad gör dina bloss speciela?
varför tror du jag tycker det är sexigt med tjejer som röker?

Kan ju slänga upp bilden som nämnde :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja me nfan va kul kuul emma kuuul. ja vill se när du röker sexigt inför mig mohha!

2009-09-23 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0