Fröken Svår.

För första gången finner jag inga ord.
Uppenbarligen gäller det inte här och nu, och det här inlägget.
Det jag menar är att det finns så mycket jag vill säga. Prata. Skriva. Tänka. Och jag vet inte vad det är jag vill få fram. Det blir jobbigt, intensivt och en del huvudvärk. När jag inte ens kan tänka fram saker jag vill säga... är det något fel.  Irritation. Väldigt mycket irritation. Irritation över att du inte kan unna mig det jag alltid strävat efter.
Det irriterar mig något frunktansvärt mycket.
Men det spelar ingen roll. För inga ord som inte har blivit sagda, vill inte bli sagda. Inga ord.
Det här låter som... jag vet inte vad.
Och jag vill att det ska låta som ingenting alls.
För det är exakt vad det är också.
i n g e n t i n g   a l l s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0