Dag 20 Den här månaden

Nu kör vi en dubbel igen, för jag är SÅ awesome.

Dag 19 Det här ångrar jag
Ja. Nu kommer historian om hattmannen.
Jag stod där i den täta massan av människor framför Winnerbäck på peace & love 07.
Som vanligt har man ofta ögon efter att hitta någon att strula med och ha det väldigt mysigt med på vissa konserter. Jag som då bara hade ögon för Winnerbäck, vilket är föga överraskande, märkte jag inte att det var någon som kollade på mig med väldigt lidelsefulla ögon. Det var killen med hatten, hattmannen. Han var ganska såååå jävla skitsnygg.
Men jag ville längst fram, och han var inte... längst fram. Och att jag dissade den här cpsnyggakillen för Winnerbäck är något jag ångrar så äckligt jävla mycket. Becca & Becka vet vilken ångest jag hade efter.
FY I FAN.

Dag 20 Den här månaden
Den här månaden kan jag räkna ner varje dag på, egentligen. Jag har en chokladkalender, så jag har en väldig koll på dagarna fram till den 24e. Jag är väldigt principfast med den där chokladkalendern, man får INTE ta fler chokladbitar än man ska. Nu är det bara så att jag har gått i sömnen och ätit chokladbitar. Ändå. Då får jag lite ångest. Förutom den här chokladkalendern som tar upp all min tid (uppenbarligen) så är det snart jul. Den ska jag fira hos mamma OCH pappa detta året, väldigt konstigt känns det. Brukar nämligen bara fira hos mamma. Så det kommer bli en upplevelse. Den 27e ska vi utöva... ja tänker jag inte säga, men Becca är uppbokad :) Nyår är det också, som jag inte vet vart jag ska fira. Sista månaden på året är läskigt obestämd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0