Monday Monday

Jag har precis ätit den godaste glassen på länge. Blåbärsglass som gjorde livet lite lättare att leva. Eller något liknande, fick i allafall samma effekt som raketbränsle (som förmodligen enbart min familj förstår,
i synnerhet Henke).
Glassen fick jag mig serverad hos ärkenötterna (som för övrigt kan få mig att skratta ihjäl mig) Fredde & Joel.
Ung & Bortskämd och Böda Camping kikade vi på, samtidigt som Joel fick köket att likna ett krigsfält eller alternativt en 70talsklubb. Det var rök överallt från den där jävla ugnen.
Inte nog med att jag fryser nästan hela tiden nu i vintertid, den där jävla vädringen från balkongen fick mig att skaka tänder. Men jag överlevde, och tur är väl det. VAD skulle ni annars göra utan underbara mig? Just det. Jag vet exakt vad ni tänker (förutom du becca, eller jag menar, JO det gör jag för det är du jag skulle kunna säga SMURF till femtio gånger om dan till för att vi säger samma saker samtidigt).

Nu ska jag nog lägga mig ner och kolla på tv för en gångs skull, eftersom jag hunnit ikapp med mina how i met your mother avsnitt. Nu får jag göra som alla andra mänskliga och vänta varje vecka på att ett nytt avsnitt ska komma ihåg. Sucks to be human.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0