Its the end of the world as we know it



Det var en riktigt rolig kväll igår, jag är nöjd. Jag hade iallafall roligt. Jag tyckte dock det var roligast på shell i kalmar. "jag vill ha tre NEGERbollar". "emma, man säger chokladbollar". Han i kassan hade förmodligen roligt åt oss. För vi hade det. Köpte korv också, den ligger på vägen mellan kalmar och nybro nu. Jag orkade inte, alltså. ROADKILL!

Sen vill jag lägga till att jag är så jävla tacksam för torsdagskvällen.
Ibland hjälper det med schnitzel och sockerdricka. Och att bara få... vara.
Utan några förväntningar på att det är tvunget att berättas nåt.
Det är jag något sjukt tacksam för.

Kommentarer
Postat av: Mejlin

Ser ut som ni fick en awesome kväll ;D

2010-05-15 @ 18:31:36
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0