On Melancholy Hill

Fan vad helgen kände för att försvinna fort då. Och nu sitter jag här igen, undrande, om jag ska duscha nu/imorrn, och om jag ska laga mat imorrn, eller kanske köpa en panini imorrn. Igen. Men dom är så sjukt jävla goda! Så smaken försvinner inte direkt, i vad jag nu väljer.
Ska försöka komma upp lite tidigare också. FAN, nu glömde jag tvätten kom jag på. Får springa ner och hänga upp den, så jag möjligtvis har några kläder att ha på mig imorrn. Kan ju dock vara en kul grej att komma inspringandes naken. Hade varit en kul grej. Eller kanske iiiiinte.

Nu ska jag snart få ett inkommande samtal, om hon inte segar sig allt för mycket. Och sen ska jag sova. Förhoppningsvis.

Och imorrn mår jag bättre. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0