Måndag

Jag har kommit på hur mycket jag irriterar mig på att alla möjliga människor skriver "alla <3 dag".
Speciellt på Facebook. Jag menar, hur jävla svårt kan det vara att skriva hjärtans? Åtta ord. ÅTTA!
Men tanken är ju säkert: "åh vad fint det blev, med ett litet hjärta där, en liten gullig symbol så att man slipper skriva ut det, det lilla hjärtat säger det ändå", ja, i enkla drag i vilket fall.
Ingen Mental Five där, mer Mental Puke på er som gör det. Det var dagens hat.

Annars har väl den här dagen puttrat på som vanligt.
Ingen alla hjärtans dag depp, jag gillar min tillvaro, egentligen. Och min hjärna håller väl med där, så inga protest i form av maniskt Ben & Jerry's ätande. Alternativt gos under täcket med en Disneyfilm.
Det är väl bra ångest så säg?

Becca har kallat mig dramaqueen idag, för att jag har blivit ofantligt sur på alla mina dumma kunder som ringer in till kundtjänst. Och att alla säger till mig (jag som är SJUKT lack över att få jobba kväll varje vecka) att dom slutar tidigt. Och att kanske jag sa att jag skulle ta livet av mig efter tolfslaget, bara för att inte ta livet av mig på alla hjärtans dag. Misstolka mig inte nu, jag är glad!
Men när vi pratade om att fylla år vändes flintasteken MINSANN!

Jag: Det är inte ens roligt att fylla år längre, man blir bara äldre.
Becca: Japp. Nedräkning till döden!

Dagens Dramaqueen, just det!


Kommentarer
Postat av: Becka:)

haha.

JAG SKA GÖRA DIN FÖDELSEDAG BÄSTIG!

Jag tänker diska åt dig, dendu!

2011-02-14 @ 22:12:51
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0