Monday Monday

Jag tycker inte om måndagar, och ja, jag vet att jag inte är ensam.
Men jag tycker nog att min åsikt är viktigast. Well, thats true in my own life.
Prioritera dig själv och yatayatayata, dock är det där mina egna ord som jag predikar med till mina vänner när dom tänker på andras åsikter alldeles för mycket. Men för mig glider dom där orden av väldigt fort.
Dubbelmoral mina vänner, dubbelmoral.
Tror det är ganska vanligt att säga en sak och göra en annan, learning by doing brukar jag gå efter istället.
Om min hjärna inte gör det så är det mitt hjärta, och vice versa. Splittrad? Inte då.

Jag har haft lite livs-ångest.
Vet-inte-vad-jag-vill-göra-med-mitt-liv-ångest.
Jag hade min klagaodag i fredags och kände mig allmänt värdelös.
Men nu är jag på rätt bana igen, funderar på att fixa det där jävla körkortet väldigt snart och sedan hoppa på en Historia B kurs på halvfart. Vore något. Vore väldigt kul åtminstone.
Och jag är tydligen en geek, Becca på jobbet kallade mig detta.
Blir jag en geek om jag prenumererar på allt om historia, vill ha en guidning på kalmar slott, årskort på kalmar läns museum & första delen av Svensk historia i födelsedagspresent, måste läsa på alla skyltar på gamla hus i kalmar, älskar dokumentärer med historisk inriktning och kan inte låta bli att leta upp historian bakom Kullzénska huset?
- Jag skulle säga väldigt intresserad!

Nu fryser jag ihjäl, är så äckligt jävla kallt i den här helvetes lägenheten.
Bädda ner mig upp till näsan och kolla på will och grace, thats the stuff!

Och för att icke förglömma norrköping-jockes ego, this is for you:
JAG HAR SAKNAT DIG HELA KVÄLLEN! :D hahaha.

Kommentarer
Postat av: Becka:)

Jag skulle säga besatt, men det är ju bara jag :)

2011-02-08 @ 09:26:09
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0