Oh my god

Alltså, jag gjorde något väldigt pinsamt förut. Väldigt jävla sjukt och äckligt pinsamt.
Det var visserligen ingen som såg mig så det var väl inte så pinsamt egentligen, mer pinsamt för mig själv när jag väl insåg vad fan jag höll på. Nu är ni bra nyfikna va?

The Moniker, ni vet han Daniel från Idol 2007? Just han, han med den där låten på Melodifestivalen. Det vill säga Oh My God. Den har jag på huvudet, och måste lyssna som en idiot på den för att jag tycker den är så bra. Det är så jag gör, jag obsessar tills jag sitter och lessar (och ja jag tyckte jag var rolig nu). Men det jag gjorde var att stå och sjunga emot mot själv i spegeln. Saken att jag sjöng är inte pinsam i sig, men att inse vad jag faktiskt höll på med, det var pinsamt. Det är som att vara 14 år igen och vara så naiv som man bara kan.

Fan vad pinsamt ämma. Skärpning!

På tal om annat fick ett jättejättejätte gulligt brev utav den där bruna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0