Birthday "kiddo"

IDAG fyller Fredde 27 gamla hundår. Nästan. Gammel och dan i allafall, om man jämför mina snart 22 virila år. Så grattis till honom. Ikväll ska vi fira med Joels julklapp till oss (Becca, Fredde & mig), Maria Möller. Jag tror inte att någon av oss hade någon aning om vem hon var. Men det blir säkert kul. Jag har alltid kul med dem där. 

För några veckor sedan så var det Qx-galan på tv. Vi hade bestämt oss för att äta tacos. Ett ögonblick på den kvällen vill jag alltid minnas, för det var så sjukt jävla kul. Jag skulle värma ett mjukt bröd till mig, Joel hade bett mig att värma ett hårt. Jag glömde det. Värmde däremot ett till mig. När jag kom in tog Joel mitt hårda bröd och jag orkade inte gå till köket. Jag ställer mig upp och skriker "GE MIG DET HÅRDA!!" upprepat. Becca utbrister samtidigt "Ååååh nu börjar Qx-galan!". Och Fredde var allmänt... ja, som sig själv helt enkelt. Det där vill jag aldrig glömma, så sjukt jävla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0