24 September

Åhåjaja, nu är jag hemma från Malin. Egentligen var jag det för två timmar sen, men jag har suttit med lite bilder och sånt där trevligt.
Trevligt för dom som är intresserade av det, tråkigt för dom som inte är det. Och vilken tur att jag är det, så jag inte har haft tråkigt dom senaste två timmarna. För det vore väl ändå för dumt så säg?

Jag ska faktiskt dra mig till sängs nu, och vänta in Advokaterna (The Practice), en av mina mest älskade serier. Advokatserier är något jag är besatt av, dock är det väldigt synd att ingen av dom går längre. Förutom repriserna sent på nätterna. Ally Mcbeal och Advokaterna toppar den listan. I allmänhet ser den ut så här istället;

1. One Tree Hill
2. Greys Anatomy
3. Gossip Girl
4. Simpsons
5. Family Guy (som snart kommer med nya avsnitt, på sexan! Längtar lite faktiskt)

Malin har förresten en söt katt som heter Stina.
Stina är uppmärksamhetskåt, vilket gör henne väldigt givande att fota.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0