FAAAAAAAAAN (ta)

Jahaja, det är väl nu under årets kallaste tid man ska börja planera sin sommar?
Är det inte så? Jo, för att vara en av alla dom, måste jag säga, PLANERA!
Folk skulle nog beskriva mig som fröken spontan. Men spontanitet räcker inte till i alla lägen känns det som. Man MÅSTE planera in vad man ska göra. Festivaler, konserter, resor?
Jag har inte ens börjat skriva den lista som jag lovade mig själv skriva för en vecka sen. Dvs listan över vilka jag ska köpa julklappar till, det är en vecka kvar till julafton.
Det skulle jag inte kalla välplanerat.
Och för att förvåna de flesta så är jag faktiskt välplanerad. Åtminstone när det gäller tid, jag är en sann tidspessimist. Om bussen går vid sju, då kan du ge dig fan på att jag är vid busshållplatsen minst en kvart innan. Julklapparna brukar dessutom vara klara vid den här tiden på året, en vecka innan julafton. Jag brukar sitta hemma och tänka på alla som våndas ute på Kalmars gator. Tänka sig att det skulle bli jag som blev en av dom, är inte det Karma så säg?

Anyway, jag funderar ganska starkt på Siesta till våren, det som lockar är Familjen, Thåström, Stefan Sundström, Bob Hund, Kapten Röd, [ingenting] och Mew, än så länge. Men festivalkrigen lär väl komma igång snart på riktigt.  Då man inser att man skulle vilja vara miljonär och ledig varje dag till oktober.

Tänkte vara lite nostalgisk och leva lite på gränsen då jag länkar den här fantastiska videon på mig själv.
Ela och jag på arvika 08, jag var nog lite av varje. ENYOY!



Kommentarer
Postat av: elaaaaa

FAN va ja saknar de där xD ooh! :D vill vill vill :D vi få campa på din trägård med lite dricka xD

2009-12-17 @ 20:56:34
URL: http://ela.blogg.se/
Postat av: beatrizzzhe

HAHAHAHAHAHAHHA. när jag stack in mitt huvud och skrek MUUUH! haha

2009-12-19 @ 01:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0