28 Oktober

Men är jag helt jävla kass på att uppdatera eller? Jag har drabbats av ett fenomen som kallas tummen mitt i handen. Eller vi kan ju kalla det så iallafall. Det är inte det att jag inte vill skriva, men så fort jag sätter mig vid datorn så tycks alla tankar på att ta tag i bloggen försvinna i tomma intet. Ungefär som strumpor i tvättmaskinen. If that makes any sense :)

So what's new? Inte mycket alls, jag ska upp vid niotiden och räfsa inne hos mormor, för hon fyller år imorgon, 80 år! Gamla tanten. Och det vore ju dumt om hennes gäster skulle halka på gången och inte ens få chansen att smaka på mina goda kardemummakakor som jag så snällt bakat. Det vore rent ut sagt för jävligt.

Så jag borde sova nu, men... det lär dröja.
Och nu ska jag minsann kolla på tv, min kära vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0