the answer is blowing in the wind

Det blåser idag, ganska mycket. Nästan så att man blir lite rädd, känns som om man är tillbaka vid gudrun liksom, att den där granen på mormors trädgård kanske rycks upp med rötterna och ramlar på vårt hus. Närmare bestämt där mitt rum befinner sig.
Men den står nog kvar, förhoppningsvis.
Det blåste igårkväll också, det regnade och blåste som bara den, och jag såg det som att det var en perfekt kväll för mig att bli mördad, lyckligtvis hände inte det.
Men det kunde ha gjort! Vilket jag försökte förklara för min pojkvän, när han lämnade åt mitt öde, medan han sov nästan hela dagen och kvällen.

Jag är väl inte på mitt bästa humör idag kan jag väl säga. Är dessutom väldigt trött. Och mamma bakar inte bullar på kanelbullens dag, det är bara fel! Fast hon skyller på jästen...men... nu har hon faktiskt köpt mer jäst, så då går det inte an längre, ha!
Nu ska vi, alltså mamma och jag, kolla på one tree hill från förra söndagen för att hon inte har sett det. Snäll dotter som jag är så har jag ju spelat in det. Dock för min egen skull. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0