Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för

Idag var mitt månadshoroskop väldigt träffande;
De gynnsamma trenderna fortsätter för dig i april,
särskilt runt mitten av månaden, när glada nyheter känns som en välsignelse.


Och det var inte mer än sant, med tanke på att jag fick jobb idag.
Ganska glad över det, med tanke på hur länge jag har gått arbetslös
så känns det här fan som en välsignelse.
Jag börjar utbildningen på fem veckor den 3:e Maj.
Sen jobbar jag heltid från juni till augusti med möjlighet till vidareanställning till hösten.
Så jävla skönt att ha något att göra, och framförallt; PENGAR.
(och att slippa jobbcoachen, så förbannat jävla skönt att slippa se heffaklumpen).
Det är ganska mycket som är förbannat jävla skönt. Good for me, right?

Kommentarer
Postat av: Becka

(den é go!)

ja, dom sa till dig att få en god helg med bra ord: Du har jobb! Morsan är stolt va?

2010-04-23 @ 14:43:17
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0