Dag 14 Vad hade jag på mig idag?

Fuskade lite nu, gör dag 13, på den 14e! BUSIGT.

Dag 13 Den här veckan

Vecka 50 är det nu va? Om jag inte missminner mig.
Igår var det lucia, då jobbade jag till 20.30 stack senare hem till joel, fredde och jonas för lite tvtittande. Sådär sällskapligt trevligt. Idag har jag slappat hemma, slagit in julklappar och beställt några till. Fått reda på att min iphone ligger på posten (!!!), imorgon och på torsdag jobbar jag kväll och lär inte ha så mycket socialt liv, förutom på torsdag förmiddag då jag ska fika med becca, jocke och malin. På fredag är jag leeeeeeedig och ska förmodligen träffa älskade älskade karolina (ingen ironi faktiskt) med becca, lördag blir det ferre hos hannah och söndag är som vanligt ägnad åt fredde och joel. Det var min vecka det!

Dag 14 Vad hade jag på mig idag?

Jag orkar inte ta någon bild för jag sitter just nu med ryggont efter min julklappsinslagning.

Blommig klänning med gråa detaljer. Grå leggins. Svart kofta. Randiga strumpor.
Jag har också haft jätte stort hår för mitt hår ville inte lägga sig ner imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0