I've been a moonshiner, for seventeen long years

Idag har handleden fått agera anteckningsblock som ni ser, fantastiskt praktiskt tycker jag. Och nej jag ska inte sniffa lim :') Däremot behöver jag lim till mina bilder och mitt fotoalbum. Är väl runt 400 bilder kvar. När jag fick alla bilder framkallade på min 19årsdag var det över 700. Tänkte att det faktiskt var dags att göra klart det så att jag kan önska mig en framkallning på 700 bilder till! (förhoppningsvis inte lika många).

Dessutom har jag fått reda på en födelsedagspresent till att vara nyfiken på, otroligt irriterande när jag är så jävla nyfiken som jag är. Ni vet vilka ni är. Och jag måste säga att jag älskar födelsedagar. After all. Även om det är en månad kvar för min del.


Kommentarer
Postat av: Bea.

hoho!

jag måste börja kolla in på din blogg oftare, jag är lite dålig. sen jag började skolan så har jag tappat kontakten med allt och alla, astråkigt.

men du tar fina bilder, jaja! och nu vet jag en sak till att önska mig när jag fyller 20, (råkade skriva 290 först! hähä) jag ska önska mig att få framkalla bilder & ett fint album! : D

2010-01-27 @ 10:28:56
Postat av: Rasmus

Lim?... LIM? O.O

2010-01-27 @ 11:01:27
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0