So swoon baby starry nights

Jag har bestämt mig för idag att jag ska börja skriva drömdagbok. Jag har drömt mardrömmar i flera veckor. Och tänkte, om jag kan komma ihåg dom kanske jag ser nån röd linje eller liknande.
Här kommer nattens bravader!


Jag var tillsammans med en kille, Walter, som jag lärt känna via helgon och som Ela och jag träffade på Arvika 08. Han skulle med tåget, och jag var jätte ledsen. Jag åkte till Maxi, av någon anledning. Jag gick runt vid frysdiskarna nära kassorna, och när jag kollade upp så var Walter där, jobbandes på Maxi. Jag blev jätte glad, och kunde inte sluta skratta. Och då, ur tomma intet, blev han skjuten och dog.

Efter det blev ett jättehopp i handlingen.

Mamma och jag var och handlade på Maxi. Jag var deprimerad och pratade inte. Vid kassan träffade vi Marina, brorsans ex. Mamma pratade med henne, och jag skulle packa ner grejjer i kassar. Mamma hade av någon anledning köpt oboy i lösvikt. Så jag satt med en sked och fyllde en papperskasse med oboy. Sen får jag syn på ett hål i Marinas huvud, och sticker in skeden där. Marina tyckte att det kittlades, och när jag tog ut skeden var den fylld med bitar från hennes hjärna, och sen tog jag ner skeden i oboyen och la det i papperskassen. Jag gjorde så några gånger, tills Marina sa att det var äckligt att göra så.


Sen vaknade jag med ett ryck och var ganska
äcklad.

Kommentarer
Postat av: Mejlin

måste bara säga att du drömmer freaky drömmar ;P

2010-03-17 @ 13:52:30
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: becca

Du, min kära vän, har problem!

2010-03-17 @ 15:16:16
URL: http://rebeccalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0