THESE SHOES ARE MADE FOR WALKING

Nu, slutar jag, strax. Bara så ni vet så tänkte jag inleda med det.
Javisst, jag är busig och skriver blogg på jobbet. Kände att jag ville det, och jag är så självständig och fritänkande så jag valde att göra det. POWER TO ME!
Sitter och är lite hyffsat glad just nu faktiskt. Är inte så länge till jag ska åka till Frankrike med Miafia (som inte svarar när man ringer när jag vill berätta hur snygga mina nya skor är, BTW!). Får mitt schema över den 18-19e på tisdag, så då jävlar ska det bokas tåg till lund.

Om jag har tur får jag en hyffsad tid på torsdagen den 18e så att jag kan komma liiiiite tidigare till lund och träffa Tudor liiiiiiitegranna. Var längesen jag träffade den långa, blonda, blåögda saken till 08jävel. Senast var han full på en cykel som nätt och jämt vinglade sig fram till klostergården där Miafia bor. Ska nog tilläggas att det ösregnade och att vi nästan gick vilse. Senare inne i hans lillalillalilla studentrum på Malmö Nation hade han Lassequiz med mig, inget utmanande alltså. Det här var våren -09. Alltså; för längesen. Så vore som sagt väldigt kul om man får träffa honom också, som grädde på moset så att säga (jag förstår verkligen inte det ordspråket, så borde nog egentligen använt pricken över i varianten, men inser nu att jag egentligen inte förstår den heller).

WAH, nu ska jag nog terrorisera någon valfri i min kontaktbok.
Förmodligen Mia. Hon ska då fan få höra om mina awesome skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0