The LIST

Nu tar jag och snor en lista från hanapee som i sin tur har snott den från NIOTILLFEM.
Listor, hjärta hjärta and so on.

vad har du på dig?
En blommig kreation signerad Indiska. Känner mig unik.

hur mår du?

Väldigt bra, ångesten och stressen släppte alldeles nyss när jag fick reda på att den lille brune tar med mina hörlurar och leg till campingen.

vad önskar du just nu?
Att arbetsdagen är SLUT, att jag hade min bok, mina hörlurar och satt på bussen till bergkvara för att kunna knäcka första ölen.

vad har du ätit idag?
Ehm... fruktkola och en yalla. Duktig chey. Inte.

vad ska du göra imorrn?

Imorgon ska jag bli en hel del berusad. Och så ska jag lyssna på musik och umgås med mina bästa av bästa.

och på söndag?
Jag ska vara bakis. Jag säger att jag ska för att jag vet att jag kommer att vara det.


vem saknar du?
Jag saknar den Blondie jättejätte mycket, men det är för att jag vet att jag kommer träffa henne snart. Det är då jag saknar som allra mest.

senaste köp?
Tacos, godis och cigg tillsammans med den brune igårkväll. GIRLSNIGHT.

vad skrattade du senast åt?
När en kund avslutade ett samtal med bRRRRRA, rullande r, precis som ranelid. Sen upprepade jag det för mig själv och satt och fnissade i mitt lilla hörn.

vad grät du senast åt?
Elegi, live i söndags. Lille Lars fortsatte med 2-3 andra gråtlåtar som den lille brune fick sina ögon tårögda till.
Jag däremot skrek c'moon rakt ut i luften, för de där låtarna är fyllda med ångest. Så jag tog miljontals bilder med kameran istället.

vem sov du senast med?
En karl. Han kallas "knullis".

vad läser du just nu?
”Där vågorna bryts”. (för typ 6e gången)

senast sedda film?
Min brors flickvän.

vilken svordom använder du mest?
”Fittfan”, "rövhuvve", "KUUUUK".

vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, inte direkt. Det är ju mest karlar, och de tror ju på ett och annat, heeeeeheeeeee.
senast 3 inkomna sms?
”Varför redan??”
”Okay :)"
”Minea var pigg idag när pappa åkte till jobbet, 05:00"

vad stod de i ditt senaste skickade sms?

“Becca tar med det, kommer vid fem :)”

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
HISTORIA! Och religon, helt klart.

vilken är din favoritfrukt?

Banan.

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kändis och kändis. Jag blir jämför med Robin i How i met your mother. Och det har jag faktiskt inget alls emot.

vad är du rädd för?
Väldigt mycket djur. Rävar, sälar, valar, vildsvin och älgar. Och jag är ändå uppväxt mitt i skogen.

en person du tycker är snygg?
Ryan Gosling.

blir du lätt svartsjuk?
Nej, men det är nog själförtroendet som gör att det är så. Eller det är så.

din favoritkaraktär ur en serie?

Peyton i One tree hill. Och Robin i how i met your mother-

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Oj? ehm... en karl! 

vilket språk hade du velat lära dig?

Japanska.

vad för sorts killar faller du för?
Passionerade killar, som har något som de brinner för, ett intresse. De ska vara roliga, åtminstone kunna skratta åt mig (helst mina dåliga skämt). Det gör inte heller något om de är bra i sängen och se bra ut.

vart vill du åka just nu?
ÖVERALLT! London, Prag och Chile, för stunden.

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Pengar, pengar och... pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0