Willys-förmiddagshat.

Jag är något sjukt irriterad när jag inte har fått äta frukost på morgonen, har jag märkt. Tidigare var det så att jag inte ens klarade av att äta på morgonen (dels för att jag ville sova längre)
och NU klarar jag mig inte utan det.

Men idag hörreni så försov jag mig. Typ så att jag hade en halvtimme kvar tills jag skulle vara I skolan. Så jag hann naturligtvis inte äta något.
Tog mig till skolan, hade inte behövt komma förrän ca en halvtimme senare (!!!!).
På hemvägen traskade jag till Willys för att köpa lite cancer on a stick. På förmiddagarna är köerna milalånga och medelåldern ligger på ca 53,2. Det är tanter med ägg och yngre tonåringar med tuggummi och godispåsar.

Klockan 11, varför?! Köper man inte godis på eftermiddagen så man inte äter upp allt på dagen? Nej, jag har ingen självbehärskning. Anyhow, så vet jag hur de där jävla kärringarna är där. Speciellt på Willys, de ser det som sin RÄTTIGHET att gå före i kön för att de är äldre. Okej, man ska visa respekt för de äldre och sådär.
Men vafan? Ska inte de visa lika mycket respekt? Känner mig som en icecold bitch när jag märkte att tantan bakom ville gå före, and i stood my ground, like a baws. Men då öppnade en annan kassa, så jag behövde inte vara så iskall längre.
Sen såg jag det, hon hade likadana örhängen som jag har hemma. Då kom hatet. Hatet mot tanten, willys, kön och kassörskan som jag har köpt cigg  50 gånger av men som ändå envisas med att jag ska visa leg. 

Mensvärken är borta i vilket fall, och det är fredag.
Jag är glad. (Hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0